Ηλεκτρονικός κατάλογος για μεγαλύτερη ασφάλεια των πελατών σας.
Ο πελάτης σας θα αισθανθεί ασφαλής αφού μπορεί να δει το μενού του καταστήματος σας στο κινητό του χωρίς να χρησιμοποιήσει τον έντυπο κατάλογο. Ψηφιακός κατάλογος για εστιατόρια, ξενοδοχεία, καφετέριες, μπαρ
Μειώστε το κόστος σχεδιασμού και εκτύπωσης των εντύπων της επιχείρησής σας και προστατέψτε το περιβάλλον.
Ενισχύστε την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σας.
Προσαρμοστείτε στην νέα ψηφιακή εποχή και επωφεληθείτε από όλα τα προνόμια που σας προσφέρει ο ηλεκτρονικός κατάλογος.
Χαρακτηριστικά
Ο ηλεκτρονικός κατάλογος, αξιοποιώντας τις δυνατότητες της ψηφιακής τεχνολογίας, προσφέρει ένα σημαντικό πλεονέκτημα στις επιχειρήσεις, δημιουργώντας έναν κατάλογο με πλούσιες εικόνες, αναλυτικές περιγραφές, άμεσα αλλαγή στο menu μέσω της πλατφόρμας μας με πολλά οφέλη.
QR Code
Με την τοποθέτηση του QR Code στο τραπέζι ο πελάτης σας θα μπορεί ανέπαφα να έχει άμεση πρόσβαση στον κατάλογό σας απλά μέσω του smartphone του.
Προσαρμογή Στο Δικό Σας Brand
Προσαρμόζουμε τον κατάλογό βάσει της δικής σας αισθητικής και του brand σας.
Social Media
Τοποθετήστε το link του ηλεκτρονικού σας καταλόγου στα social media και όπου αλλού θέλετε γρήγορα και εύκολα.
Παραμετροποιήστε το μενού σας οποιαδήποτε στιγμή θέλετε εύκολα & γρήγορα. Μπορείτε να δημιουργήσετε όσες κατηγορίες επιθυμείτε κάνοντας ευκολότερη την πλοήγηση και επιλογή προϊόντων από τους πελάτες σας.
Πολυγλωσσικότητα
Δυνατότητα μετάφρασης του καταλόγου σας σε όσες γλώσσες επιθυμείτε.
Εύκολη Αλλαγή Τιμών
Εύκολη διαχείριση και ενημέρωση τιμών. Δυνατότητα προσθήκης και εμφάνισης των προσφορών σας.
Ηλεκτρονικός κατάλογος & Web Portal για τα ξενοδοχεία
Οι επισκέπτες σας θα μπορούν να παραγγείλουν το πρωινό τους και όχι μόνο στο δωμάτιο μέσω των κινητών τους επιλέγοντας τα προϊόντα που θέλουν εύκολα και γρήγορα.
Now, if the guest leaves the key card in the room, there is no problem. The guest can open the room using their smartphone.
iOS and Android
Hoteza works both on smartphones with iOS and Android operating systems.
Multi-lingual support
Speak in your guest's language. Hoteza supports 68 world languages including even Hindi and Thai.
Easy installation
Guests can easily install Hoteza Mobile by using either an app store, a welcome message link, or by scanning a QR code on the hotel keycard.
Works offline
Most of the Hoteza Mobile services work offline. The application is really fast and works without any download delays.
Rich interactive experience
In-room services, in-room shopping, restaurant reservations, call a taxi, wake up calls, weather forecast, airport live feeds.
Enhancing the
guest experience
and satisfaction
★★★★★5/5
Messaging — is the leading communication method now. More and more guests prefer to write a message or push the button rather than call the Front desk or Concierge service.
This application allows your guests to easily get in touch with the hotel staff whether to contact the general manager, report a problem or leave feedback about their stay.
From your imagination to reality
Hoteza HotPad
A multilingual interactive guest services application designed for room-based tablets.
Any hotel service with just one touch
Guests do not need to download the application: Hoteza HotPad is installed on the hotel’s tablets and is ready to be used immediately.
With one touch, guests can order any service from a taxi and room dinner service to an extra toothbrush and towels.
Multiplatform
Hoteza works on tablets with both iOS and Android operating systems.
Multi-lingual support
Hoteza HotPad supports 68 languages including Hindi and Thai!
Effective communication
Be in touch with your valued guests using promotions, messages, and feedback tools.
Multiple integrations
The application supports integration with PMS, RMS, IPTV, POS.
Room systems
control
Guests are able to control any room systems with their in-room tablet, thus bringing a wow-factor experience.
Generate
new revenue
sources
Share your vision
Advertising possibilities of Hoteza HotPad allow you to increase sales of hotel services and attract commercial partners for additional revenue.
Availability of interactive services offered in the guest’s language and a possibility of real-time editing of content and graphics have a positive effect on RevPAR growth.