Timeline and Process Guide
#together for hospitality
Step 1
Preinstallation
Οι σελίδες του τεύχους ανάλυσης βοηθάνε αρχικά να καταγράψετε τα κυριότερα σημεία που αφορούν την επιχείρηση σας και επιπλέον θα μας βοηθήσουν στην καλύτερη παραμετροποίηση της εφαρμογής Galaxy Hospitality Suite, σύμφωνα με τις ανάγκες σας.
Κατεβάστε το τεύχος ανάλυσης εδώ.
Στέλνετε συμπληρωμένο το έντυπο στο [email protected] γράφοντας στο θέμα την επωνυμία σας και το όνομα του ξενοδοχείου.
Step 2
Design and Development
Η ομάδα μας παραλαμβάνει το τεύχος ανάλυσης. Ξεκινάει να δημιουργεί και παραμετροποιεί τη βάση δεδομένων της επιχείρησής σας (εκτιμώμενος χρόνος 1 εργάσιμη εβδομάδα).
Step 3
Training Session One (2 Hrs)
Σε αυτό το session, η ομάδα μας σας βοηθάει να γνωρίσετε το περιβάλλον της εφαρμογής και να σας μάθει τις βασικές οντότητες του hospitality.
Η θεματολογία που παρακολουθούμε σε αυτό το session είναι
- Περιβάλλον εφαρμογής (menus, προφίλ χρήστη)
- Πλάνο δωματίων και λειτουργίες πάνω σε αυτό
- Μάσκα κράτησης και καταχώρηση νέας
- Μάσκα πελάτη/χρεώστη
- Διαχείριση προκαταβολών
Step 4
Setup and Implementation
Εγκαθιστούμε το Galaxy Hospitality Suite στους υπολογιστές σας ώστε να μπορείτε να ξεκινήσετε να καταχωρείτε τις κρατήσεις σας.
Step 5
Training Session Two (2 Hrs)
Μετά από 1 εβδομάδα χρήσης στις βασικές οντότητες, η ομάδα μας σάς βοηθάει σε αυτό το session να μάθετε πώς διαχειριζόμαστε όλο το οικονομικό κύκλωμα της εφαρμογής (έκδοση παραστατικών, προκαταβολές, πληρωμές χρεωστών κ.ά.) καθώς επίσης και συχνές περιπτώσεις που προκύπτουν κατά το check out.
Η θεματολογία που παρακολουθούμε σε αυτό το session είναι
- Διαδικασία κλεισίματος ημέρας και έλεγχοι που πραγματοποιούνται πριν από αυτό.
- Έλεγχος λογαριασμού κράτησης
- Διαδικασίες αλλαγής χρεώσεων λογαριασμού κράτησης (διάσπαση, μεταφορά και αντιλογισμός κινήσεων)
- Έκδοση ενδιάμεσου λογαριασμού
- Έκδοση παραστατικών κατά την αναχώρηση
- Οικονομικές εκτυπώσεις (ισοζύγιο οικονομικών και χρηματικών λογαριασμών)
- Διαχείριση υπολοίπων πελατών
- Hospitality Statistics
Step 6
Additional Services
Σε αυτό το στάδιο, η ομάδα μας αναλαμβάνει να εγκαταστήσει και παραμετροποιήσει τα λοιπά κομμάτια του project (σύνδεση με channel manager, Point of Sales, Warehouse κ.ά.) και να σας εκπαιδεύσει όπου χρειάζεται.
Step 7
Project Completed
Το project παραδίδεται ολοκληρωμένο και μπαίνει σε στάδιο after sales support.
Η ομάδα μας έχει σχεδιάσει όλα τα κανάλια επικοινωνίας ώστε να είναι διαθέσιμα σε εσάς όποτε τα χρειάζεστε.
Email επικοινωνίας
Τηλέφωνο επικοινωνίας
Δευτέρα - Παρασκευή (09:00-17:00)
210 5810220
* 24ωρο support διατίθεται βάσει extra συμβολαίου υποστήριξης
Στα πλαίσια εξειδίκευσης των υπηρεσιών μας έχουμε φτιάξει κάθετα κανάλια επικοινωνίας, στα οποία μπορείτε να ενημερώνεστε για ότι νέο συμβαίνει και όχι μόνο.
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο YouTube και follow στη σελίδα μας στο Instagram για να τα μαθαίνετε πρώτοι.