Timeline and Process Guide
#together for hospitality
Step 1
Preinstallation
Ο νέος πελάτης καταχωρείται και του αποστέλλεται ένα αυτοματοποιημένο email, το οποίο τον καλωσορίζει στην εταιρία και τον προτρέπει να δει την πορεία του έργου του.
Το email μπορείτε να το δείτε εδώ.
Παράλληλα στο microsoft teams δημιουργείται νέο bucket με όλες τις εργασίες του έργου και ανάθεση στο άτομο που θα τις αναλάβει.
Step 2
Design and Development
Παραλαμβάνουμε το preinstallation στο email [email protected] και ξεκινάμε να φτιάχνουμε τη βάση δεδομένων βάση των αναγκών του ξενοδοχείου.
Πρότυπη βάση δεδομένων βρίσκουμε εδώ.
Υπάρχουν 2 τρόποι εγκατάστασης:
01) On premise (σε server του πελάτη)
02) Cloud (σε server δικό μας)
Σε περίπτωση που είναι on premise ακολουθάμε τη διαδικασία στο step 6 μετά το Training Session One.
Σε περίπτωση που η εγκατάσταση είναι cloud ακολουθάμε την παρακάτω διαδικασία μετά την ολοκλήρωση του σχεδιασμού της βάσης σε αυτό το step.
01) Στέλνουμε τη βάση δεδομένων με wetransfer στο email [email protected] αναγράφοντας στο θέμα την επωνυμία του πελάτη
02) Μόλις ανέβει η βάση δεδομένων θα λάβουμε ένα link με το φάκελο εγκατάστασης του πελάτη, τον οποίο μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να εγκαταστήσουμε το Galaxy σε όλα τα τερματικά.
Step 3
Προετοιμασία για τα training sessions
Γενικές πληροφορίες για τα training sessions
01) Οι εκπαιδεύσεις γίνονται σε 2 sessions των 2 ωρών
02) Οι εκπαιδεύσεις θέλουμε να γίνονται online μέσω της εφαρμογής Microsoft Teams
03) Το Session One και το Session Two θα πρέπει να απέχουν τουλάχιστον 4 ημέρες μεταξύ τους, ώστε να έχει χρόνο ο χρήστης να εφαρμόσει αυτά που δείχνουμε στο Session One
04) Καλό είναι να δίνουμε μία training database ώστε να κάνουν δοκιμές όσο κρατάνε τα εκπαιδευτικά.
05) Όταν τα σεμινάρια είναι online αναφέρουμε στους συμμετέχοντες ότι θα καταγραφούν για λόγους προσωπικών δεδομένων και στο τέλος τα κατεβάζουμε ώστε να τους τα στείλουμε.
Αποστολή email για training sessions
Ελέγχουμε διαθέσιμες ημέρες και ώρες στο πρόγραμμα μας και στέλνουμε στον πελάτη email με το παρακάτω κείμενο και καταχωρούμε ραντεβού στο crm με status αναμονή επιβεβαίωσης για να δεσμεύσουμε ώρες.
Καλημέρα σας,
Σας ενημερώνουμε ότι έχουμε παραλάβει το preinstallation.
Ενημερώστε μας ποιες από τις παρακάτω ημέρες και ώρες μπορείτε να πραγματοποιήσουμε τις εκπαιδεύσεις του Pylon Hospitality Suite.
Session 1
Δευτέρα 02/11 ώρα 11:00-13:00
ή
Τρίτη 03/11 ώρα 11:00-13:00
Session 2
Δευτέρα 09/11 ώρα 11:00-13:00
ή
Τρίτη 10/11 ώρα 11:00-13:00
Για την εκπαίδευση θα χρειαστείτε υπολογιστή με internet και μικρόφωνο ώστε να κάνουμε τα webinars. Δεν προϋποθέτει ύπαρξη κάμερας. Μόλις οριστικοποιήσουμε τις ημέρες και ώρες θα σας σταλθεί ενημερωτικό email. Σας παρακαλώ όπως μας απαντήσετε το συντομότερο ώστε να οριστικοποιήσουμε το πρόγραμμα μας.
Με εκτίμηση,
Step 4
Ορισμός ραντεβού στο CRM και Teams
Αφού μας απαντήσουν τότε διαγράφουμε τα ραντεβού που δεν χρειαζόμαστε από το CRM και σε αυτά που θα κρατήσουμε αλλάζουμε το status σε "Δεν έχει αρχίσει".
Καταχωρούμε στο calendar του teams τα ραντεβού για τα webinars. Προσοχή γιατί αυτή η διαδικασία ενημερώνει αυτόματα τον πελάτη.
Step 5
Training Session One (2 Hrs)
Η θεματολογία που παρακολουθούμε σε αυτό το session είναι
- Περιβάλλον εφαρμογής (menus, προφίλ χρήστη)
- Πλάνο δωματίων και λειτουργίες πάνω σε αυτό
- Μάσκα κράτησης και καταχώρηση νέας
- Μάσκα πελάτη/χρεώστη
- Διαχείριση προκαταβολών
Step 6
Εγκατάσταση Application
On Premise εγκατάσταση
Συνδεόμαστε στον πελάτη και εγκαθιστούμε SQL Server και την τελευταία έκδοση του Pylon
01) Τον SQL Server τον κατεβάζουμε απευθείας στον πελάτη από εδώ.
02) Την έκδοση του Pylon την κατεβάζουμε απευθείας στον πελάτη από το site συνεργατών της Epsilon Net
03) Την database την μεταφέρουμε στον πελάτη με το wetransfer.
Cloud εγκατάσταση
01) Κάνουμε copy paste το folder του cloud στο c και βγάζουμε shortcuts το galaxy explorer και το galaxy updater. Επαναλαμβάνουμε την ίδια διαδικασία σε όλα τα τερματικά.
Step 7
Training Session Two (2 Hrs)
Η θεματολογία που παρακολουθούμε σε αυτό το session είναι
- Διαδικασία κλεισίματος ημέρας και έλεγχοι που πραγματοποιούνται πριν από αυτό.
- Έλεγχος λογαριασμού κράτησης
- Διαδικασίες αλλαγής χρεώσεων λογαριασμού κράτησης (διάσπαση, μεταφορά και αντιλογισμός κινήσεων)
- Έκδοση ενδιάμεσου λογαριασμού
- Έκδοση παραστατικών κατά την αναχώρηση
- Οικονομικές εκτυπώσεις (ισοζύγιο οικονομικών και χρηματικών λογαριασμών)
- Διαχείριση υπολοίπων πελατών
- Hospitality Statistics
Step 8
Email μετά την εκπαίδευση
Με την ολοκλήρωση των training sessions στέλνουμε στον πελάτη το παρακάτω email.
Καλησπέρα σας,
Καταρχάς θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για το χρόνο που αφιερώσατε ώστε να εκπαιδευτείτε στο Pylon Hospitality Suite.
Η ομάδα μας έχει σχεδιάσει όλα τα κανάλια επικοινωνίας ώστε να είναι διαθέσιμα σε εσάς όποτε τα χρειάζεστε.
Email επικοινωνίας
Τηλέφωνο επικοινωνίας
Δευτέρα - Παρασκευή (09:00-17:00)
210 5810220
* 24ωρο support διατίθεται βάσει extra συμβολαίου υποστήριξης
Στα πλαίσια εξειδίκευσης των υπηρεσιών μας έχουμε φτιάξει κάθετα κανάλια επικοινωνίας, στα οποία μπορείτε να ενημερώνεστε για ότι νέο συμβαίνει και όχι μόνο.
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο YouTube και follow στη σελίδα μας στο Instagram για να τα μαθαίνετε πρώτοι.
Παρακάτω θα βρείτε χρήσιμα links με οδηγίες
Τέλος στα πλαίσια της συνεχόμενης αναβάθμισης των υπηρεσιών μας, θα θέλαμε να αφιερώσετε λίγο χρόνο ώστε να απαντήσετε στο ερωτηματολόγιο αξιολόγησης.
Ελπίζουμε σε μία υγιή και παραγωγική συνεργασία.
Με εκτίμηση,
Step 9
Additional Services
Σε αυτό το στάδιο, η ομάδα μας αναλαμβάνει να εγκαταστήσει και παραμετροποιήσει τα λοιπά κομμάτια του project (σύνδεση με channel manager, Point of Sales, Warehouse κ.ά.) και αν χρειάζεται να σας εκπαιδεύσει σε αυτά.
Step 10
Project Completed
Σε αυτό το στάδιο στέλνουμε το newsletter ολοκλήρωσης έργου.