Timeline and Process Guide

#together for hospitality

Step 1
Preinstallation

Ο νέος πελάτης καταχωρείται και του αποστέλλεται ένα αυτοματοποιημένο email, το οποίο τον καλωσορίζει στην εταιρία και τον προτρέπει να δει την πορεία του έργου του.

Το email μπορείτε να το δείτε εδώ.

Παράλληλα στο microsoft teams δημιουργείται νέο bucket με όλες τις εργασίες του έργου και ανάθεση στο άτομο που θα τις αναλάβει.

Step 2
Design and Development

Παραλαμβάνουμε το preinstallation στο email [email protected] και ξεκινάμε να φτιάχνουμε τη βάση δεδομένων βάση των αναγκών του ξενοδοχείου.

Πρότυπη βάση δεδομένων βρίσκουμε εδώ.

Υπάρχουν 2 τρόποι εγκατάστασης: 

01) On premise (σε server του πελάτη) 

02) Cloud (σε server δικό μας) 

Σε περίπτωση που είναι on premise ακολουθάμε τη διαδικασία στο step 6 μετά το Training Session One.

Σε περίπτωση που η εγκατάσταση είναι cloud ακολουθάμε την παρακάτω διαδικασία μετά την ολοκλήρωση του σχεδιασμού της βάσης σε αυτό το step.

01) Στέλνουμε τη βάση δεδομένων με wetransfer στο email [email protected] αναγράφοντας στο θέμα την επωνυμία του πελάτη

02) Μόλις ανέβει η βάση δεδομένων θα λάβουμε ένα link με το φάκελο εγκατάστασης του πελάτη, τον οποίο μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να εγκαταστήσουμε το Galaxy σε όλα τα τερματικά.

Step 3
Προετοιμασία για τα training sessions

Γενικές πληροφορίες για τα training sessions

01) Οι εκπαιδεύσεις γίνονται σε 2 sessions των 2 ωρών

02) Οι εκπαιδεύσεις θέλουμε να γίνονται online μέσω της εφαρμογής Microsoft Teams

03) Το Session One και το Session Two θα πρέπει να απέχουν τουλάχιστον 4 ημέρες μεταξύ τους, ώστε να έχει χρόνο ο χρήστης να εφαρμόσει αυτά που δείχνουμε στο Session One

04) Καλό είναι να δίνουμε μία training database ώστε να κάνουν δοκιμές όσο κρατάνε τα εκπαιδευτικά. 

05) Όταν τα σεμινάρια είναι online αναφέρουμε στους συμμετέχοντες ότι θα καταγραφούν για λόγους προσωπικών δεδομένων και στο τέλος τα κατεβάζουμε ώστε να τους τα στείλουμε.

Αποστολή email για training sessions

Ελέγχουμε διαθέσιμες ημέρες και ώρες στο πρόγραμμα μας και στέλνουμε στον πελάτη email με το παρακάτω κείμενο και καταχωρούμε ραντεβού στο crm με status αναμονή επιβεβαίωσης για να δεσμεύσουμε ώρες.

Καλημέρα σας, 

Σας ενημερώνουμε ότι έχουμε παραλάβει το preinstallation.  

Ενημερώστε μας ποιες από τις παρακάτω ημέρες και ώρες μπορείτε να πραγματοποιήσουμε τις εκπαιδεύσεις του Pylon Hospitality Suite. 

Session 1  

Δευτέρα 02/11 ώρα 11:00-13:00 

ή 

Τρίτη 03/11 ώρα 11:00-13:00 

 Session 2 

Δευτέρα 09/11 ώρα 11:00-13:00 

ή 

Τρίτη 10/11 ώρα 11:00-13:00 

Για την εκπαίδευση θα χρειαστείτε υπολογιστή με internet και μικρόφωνο ώστε να κάνουμε τα webinars. Δεν προϋποθέτει ύπαρξη κάμερας. Μόλις οριστικοποιήσουμε τις ημέρες και ώρες θα σας σταλθεί ενημερωτικό email. Σας παρακαλώ όπως μας απαντήσετε το συντομότερο ώστε να οριστικοποιήσουμε το πρόγραμμα μας. 

Με εκτίμηση, 

Step 4
Ορισμός ραντεβού στο CRM και Teams

Αφού μας απαντήσουν τότε διαγράφουμε τα ραντεβού που δεν χρειαζόμαστε από το CRM και σε αυτά που θα κρατήσουμε αλλάζουμε το status σε "Δεν έχει αρχίσει".

Καταχωρούμε στο calendar του teams τα ραντεβού για τα webinars. Προσοχή γιατί αυτή η διαδικασία ενημερώνει αυτόματα τον πελάτη. 

Step 5
Training Session One (2 Hrs)

Η θεματολογία που παρακολουθούμε σε αυτό το session είναι

  • Περιβάλλον εφαρμογής (menus, προφίλ χρήστη)
  • Πλάνο δωματίων και λειτουργίες πάνω σε αυτό
  • Μάσκα κράτησης και καταχώρηση νέας
  • Μάσκα πελάτη/χρεώστη
  • Διαχείριση προκαταβολών

Step 6
Εγκατάσταση Application

On Premise εγκατάσταση 

Συνδεόμαστε στον πελάτη και εγκαθιστούμε SQL Server και την τελευταία έκδοση του Pylon

01) Τον SQL Server τον κατεβάζουμε απευθείας στον πελάτη από εδώ. 

02) Την έκδοση του Pylon την κατεβάζουμε απευθείας στον πελάτη από το site συνεργατών της Epsilon Net

03) Την database την μεταφέρουμε στον πελάτη με το wetransfer. 

Cloud εγκατάσταση 

01) Κάνουμε copy paste το folder του cloud στο c και βγάζουμε shortcuts το galaxy explorer και το galaxy updater. Επαναλαμβάνουμε την ίδια διαδικασία σε όλα τα τερματικά.

Step 7
Training Session Two (2 Hrs)

Η θεματολογία που παρακολουθούμε σε αυτό το session είναι

  • Διαδικασία κλεισίματος ημέρας και έλεγχοι που πραγματοποιούνται πριν από αυτό.
  • Έλεγχος λογαριασμού κράτησης
  • Διαδικασίες αλλαγής χρεώσεων λογαριασμού κράτησης (διάσπαση, μεταφορά και αντιλογισμός κινήσεων)
  • Έκδοση ενδιάμεσου λογαριασμού
  • Έκδοση παραστατικών κατά την αναχώρηση
  • Οικονομικές εκτυπώσεις (ισοζύγιο οικονομικών και χρηματικών λογαριασμών)
  • Διαχείριση υπολοίπων πελατών
  • Hospitality Statistics

Step 8
Email μετά την εκπαίδευση

Με την ολοκλήρωση των training sessions στέλνουμε στον πελάτη το παρακάτω email.

Καλησπέρα σας,

Καταρχάς θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για το χρόνο που αφιερώσατε ώστε να εκπαιδευτείτε στο Pylon Hospitality Suite.
Η ομάδα μας έχει σχεδιάσει όλα τα κανάλια επικοινωνίας ώστε να είναι διαθέσιμα σε εσάς όποτε τα χρειάζεστε.

Email επικοινωνίας

[email protected]

Τηλέφωνο επικοινωνίας

Δευτέρα - Παρασκευή (09:00-17:00)

210 5810220

* 24ωρο support διατίθεται βάσει extra συμβολαίου υποστήριξης

Στα πλαίσια εξειδίκευσης των υπηρεσιών μας έχουμε φτιάξει κάθετα κανάλια επικοινωνίας, στα οποία μπορείτε να ενημερώνεστε για ότι νέο συμβαίνει και όχι μόνο.

Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο YouTube και follow στη σελίδα μας στο Instagram για να τα μαθαίνετε πρώτοι.

Παρακάτω θα βρείτε χρήσιμα links με οδηγίες

Τέλος στα πλαίσια της συνεχόμενης αναβάθμισης των υπηρεσιών μας, θα θέλαμε να αφιερώσετε λίγο χρόνο ώστε να απαντήσετε στο ερωτηματολόγιο αξιολόγησης.

Ελπίζουμε σε μία υγιή και παραγωγική συνεργασία.

Με εκτίμηση,

Step 9
Additional Services

Σε αυτό το στάδιο, η ομάδα μας αναλαμβάνει να εγκαταστήσει και παραμετροποιήσει τα λοιπά κομμάτια του project (σύνδεση με channel manager, Point of Sales, Warehouse κ.ά.) και αν χρειάζεται να σας εκπαιδεύσει σε αυτά.

Step 10
Project Completed

Σε αυτό το στάδιο στέλνουμε το newsletter ολοκλήρωσης έργου.

Thank you for business with us

Let's Get in Touch

Δηλώστε το ενδιαφέρον σας!

Certified Partners

ΣΙΦΝΟΣ - ΣΕΡΙΦΟΣ
22840 28989

ΚΡΗΤΗ
28151 00100
www.planetit.gr

ΤΗΝΟΣ - ΣΥΡΟΣ
ΜΥΚΟΝΟΣ - ΑΝΔΡΟΣ
22830 21201
www.e-komvos.gr

From your imagination to reality

Hoteza Mobile

Mobile key technology

Now, if the guest leaves the key card in the room,
there is no problem. The guest can open the room using their smartphone.

iOS and Android

Hoteza works both on smartphones with iOS and Android operating systems.

Multi-lingual support

Speak in your guest's language. Hoteza supports 68 world languages including even Hindi and Thai.

Easy installation

Guests can easily install Hoteza Mobile by using either an app store, a welcome message link, or by scanning a QR code on the hotel keycard.

Works offline

Most of the Hoteza Mobile services work offline. The application is really fast and works without any download delays.

Rich interactive experience

In-room services, in-room shopping, restaurant reservations, call a taxi, wake up calls, weather forecast, airport live feeds.

Enhancing the guest experience and satisfaction

5/5
From your imagination to reality

Hoteza HotPad

A multilingual interactive guest services application designed for room-based tablets.

Any hotel service with just one touch

Guests do not need to download the application: Hoteza HotPad is installed on the hotel’s tablets and is ready to be used immediately.

With one touch, guests can order any service from a taxi and room dinner service to an extra toothbrush and towels.

Multiplatform

Hoteza works on tablets with both iOS and Android operating systems.

Multi-lingual support

Hoteza HotPad supports 68 languages including Hindi and Thai!

Effective communication

Be in touch with your valued guests using promotions, messages, and feedback tools.

Multiple integrations

The application supports integration with PMS, RMS, IPTV, POS.

Room systems control

Guests are able to control any room systems with their in-room tablet, thus bringing a wow-factor experience.

Generate new revenue sources

Share your vision

Advertising possibilities of Hoteza HotPad allow you to increase sales of hotel services and attract commercial partners for additional revenue. Availability of interactive services offered in the guest’s language and a possibility of real-time editing of content and graphics have a positive effect on RevPAR growth.