Timeline and Process Guide

#together for hospitality

Activation
(Αυτό το βήμα γίνεται από το τμήμα πωλήσεων)

Ακολουθάμε τις διαδικασίες ενεργοποίησης βάση των οδηγιών που ορίζει η Epsilon Net και βρίσκουμε εδώ.

Installation Step 1
Αρχικοποίηση Εφαρμογής

01) Πηγαίνουμε στην εμφάνιση συνδρομής και βλέπουμε αν υπάρχουν επιπλέον λειτουργικότητες  (πχ πλάνο δωματίων - διαχείριση κρατήσεων) στη συνδρομή. Για να το δούμε πηγαίνουμε πάνω δεξιά στο προφίλ > οι συνδρομές μου > προβολή συνδρομής > επιπλέον λειτουργικότητες

02) Εκτελούμε το wizard εγκατάστασης. 

Installation Step 2
Φόρμες Εκτύπωσης

Ρυθμίσεις - Σειρές Παραστατικών - Φόρμες Εκτύπωσης 

01) Δημιουργούμε μία νέα φόρμα εκτύπωσης με το όνομα Hotel και εισάγουμε το πρότυπο που βρίσκουμε εδώ. 

02) Δημιουργούμε μία νέα φόρμα εκτύπωσης με το όνομα NCT και εισάγουμε το πρότυπο που βρίσκουμε εδώ. 

Installation Step 3
Σύνδεση Φορμών Εκτύπωσης στους Τύπους Παραστατικών

01) Ρυθμίσεις - Σειρές Παραστατικών - Υπηρεσίες   

Επιλογή παραστατικού > Εμφάνιση (εικονίδιο σημειωματάριο) > Τροποποιίηση (εικονίδιο μολύβι) > Λοιπά Στοιχεία > Πεδίο Φόρμα Εκτύπωσης > Ορίζουμε την φόρμα Hotel   

Κάνουμε την ίδια διαδικασία για όλους τους τύπους   

02) Ρυθμίσεις - Σειρές Παραστατικών - Σειρές Φόρων Διαμονής   

Επιλογή παραστατικού > Εμφάνιση (εικονίδιο σημειωματάριο) > Τροποποιίηση (εικονίδιο μολύβι) > Λοιπά Στοιχεία > Πεδίο Φόρμα Εκτύπωσης > Ορίζουμε την φόρμα NCT  

Κάνουμε την ίδια διαδικασία για όλους τους τύπους 

Installation Step 4
Υπηρεσίες

Οντότητες - Υπηρεσίες   

01) Μετονομασία της υπηρεσίας "Υπηρεσία Κανονικό ΦΠΑ" σε Έσοδα Δωματίων και ορίζουμε το συντελεστή ΦΠΑ σε μειωμένο 

02) Ανοίγουμε νέα υπηρεσία με όνομα "Πρωινό" και ορίζουμε συντελεστή ΦΠΑ μειωμένο. 

03) Ανοίγουμε νέα υπηρεσία με όνομα "Λοιπές Υπηρεσίες" και ορίζουμε συντελεστή ΦΠΑ κανονικό. 

Installation Step 5
Πεδία Χρήστη

Ρυθμίσεις - Αρχικοποίηση - Πεδία Χρήστη - Τιμολόγια Υπηρεσιών   

Εισάγουμε τίτλο στα εξής πεδία   

1ος Αριθμός --> ΔΩΜΑΤΙΟ 

1η Ημερομηνία --> ΑΦΙΞΗ 

2η Ημερομηνία --> ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ   

Όλα τα υπόλοιπα τα κάνουμε απόκρυψη. 

Training

Έκδοση Παραστατικών 

 
01) Έκδοση Τιμολόγια Υπηρεσιών  

Κινήσεις > Τιμολόγια Υπηρεσιών > Πατάμε το +   

Header 

  • Επιλέγουμε Σειρά Παραστατικού 
  • Επιλέγουμε πελάτη πατώντας τον μεγεθυντικό φακό (αν δεν υπάρχει τον ανοίγουμε
  • (προαιρετικό) Στα λοιπά ορίζουμε τρόπο πληρωμής, σχόλια συναλλαγής 
  • (προαιρετικό) Στα πεδία χρήστη ορίζουμε Δωμάτιο, Ημερομηνία Άφιξης, Ημερομηνία Αναχώρησης 

Γραμμές 

Πατάμε +Υπηρεσίες 

  • Επιλέγουμε υπηρεσία και ορίζουμε στη στήλη Συνολική Αξία το ποσό  

Πατάμε το οκ πάνω δεξιά    

02) Έκδοση Φόρου Διαμονής   

Πατάμε 3 τελίτσες > Έκδοση Φόρου Διαμονής > Ορίζουμε αριθμό διανυκτερεύσεων > Εκτέλεση 

After Training

Αφού ολοκληρώσουμε την εκπαίδευση στέλνουμε το παρακάτω email στον πελάτη. 

Καλησπέρα σας,

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να εκπαιδευτείτε για τη λειτουργία του Epsilon Smart Philoxenia. 

Τα στοιχεία σας σύνδεσης για τη χρήση της εφαρμογής είναι

Username

Password

Στα πλαίσια εξειδίκευσης των υπηρεσιών μας έχουμε φτιάξει κάθετα κανάλια επικοινωνίας, στα οποία μπορείτε να ενημερώνεστε για ότι νέο συμβαίνει και όχι μόνο.

Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο YouTube και follow στη σελίδα μας στο Instagram για να τα μαθαίνετε πρώτοι.

Τέλος στα πλαίσια της συνεχόμενης αναβάθμισης των υπηρεσιών μας, θα θέλαμε να αφιερώσετε λίγο χρόνο ώστε να απαντήσετε στο ερωτηματολόγιο αξιολόγησης.

Ελπίζουμε σε μία υγιή και παραγωγική συνεργασία.

Με εκτίμηση,

Thank you for business with us

Let's Get in Touch

Δηλώστε το ενδιαφέρον σας!

Certified Partners

ΣΙΦΝΟΣ - ΣΕΡΙΦΟΣ
22840 28989

ΚΡΗΤΗ
28151 00100
www.planetit.gr

ΤΗΝΟΣ - ΣΥΡΟΣ
ΜΥΚΟΝΟΣ - ΑΝΔΡΟΣ
22830 21201
www.e-komvos.gr

From your imagination to reality

Hoteza Mobile

Mobile key technology

Now, if the guest leaves the key card in the room,
there is no problem. The guest can open the room using their smartphone.

iOS and Android

Hoteza works both on smartphones with iOS and Android operating systems.

Multi-lingual support

Speak in your guest's language. Hoteza supports 68 world languages including even Hindi and Thai.

Easy installation

Guests can easily install Hoteza Mobile by using either an app store, a welcome message link, or by scanning a QR code on the hotel keycard.

Works offline

Most of the Hoteza Mobile services work offline. The application is really fast and works without any download delays.

Rich interactive experience

In-room services, in-room shopping, restaurant reservations, call a taxi, wake up calls, weather forecast, airport live feeds.

Enhancing the guest experience and satisfaction

5/5
From your imagination to reality

Hoteza HotPad

A multilingual interactive guest services application designed for room-based tablets.

Any hotel service with just one touch

Guests do not need to download the application: Hoteza HotPad is installed on the hotel’s tablets and is ready to be used immediately.

With one touch, guests can order any service from a taxi and room dinner service to an extra toothbrush and towels.

Multiplatform

Hoteza works on tablets with both iOS and Android operating systems.

Multi-lingual support

Hoteza HotPad supports 68 languages including Hindi and Thai!

Effective communication

Be in touch with your valued guests using promotions, messages, and feedback tools.

Multiple integrations

The application supports integration with PMS, RMS, IPTV, POS.

Room systems control

Guests are able to control any room systems with their in-room tablet, thus bringing a wow-factor experience.

Generate new revenue sources

Share your vision

Advertising possibilities of Hoteza HotPad allow you to increase sales of hotel services and attract commercial partners for additional revenue. Availability of interactive services offered in the guest’s language and a possibility of real-time editing of content and graphics have a positive effect on RevPAR growth.