Ο πελάτης σας πραγματοποιεί κράτηση για μελλοντική διαμονή κι εσείς την καταχωρείτε στο Galaxy Hotel.
Βήμα
Στέλνετε μέσω Galaxy Hotel το προσωποιημένο link στον πελάτη σας με το registration form.
Βήμα
Ο πελάτης σας συμπληρώνει το registration form σε tablet, smartphone από το σπίτι του
Βήμα
Τα στοιχεία του πελάτη αποθηκεύονται κρυπτογραφημένα στο προσωπικό σας SFTP.
Βήμα
Τα στοιχεία γίνονται εύκολα εισαγωγή στο Galaxy Hotel με ασφάλεια και ταχύτητα.
Χαρακτηριστικά
Ο πελάτης θα αισθανθεί ασφαλής αφού θα μπορεί να κάνει το pre-checkin ακόμα και από το σπίτι του. Δείξτε στους πελάτες σας ότι τηρείτε όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας πριν ακόμα επισκεφθούν το κατάλυμα σας.
Σχεδιασμός του registration form σε όσες γλώσσες επιθυμείτε.
Αναγράψτε τους όρους διαμονής του ξενοδοχείου σας.
Δυνατότητα σχεδιασμού διαφορετικής φόρμας για κάθε ξενοδοχείο.
Ασφάλεια δεδομένων αφού τα προσωπικά δεδομένα του πελάτη σας διατηρούνται ΜΟΝΟ στο δικό σας SFTP.
Αποφυγή καταχώρησης λάθος στοιχείων κρατήσεων αφού η εφαρμογή κάνει συνεχή έλεγχο στο Galaxy Hotel.
Δυνατότητα επέκτασης της εφαρμογής για αποστολή ερωτηματολογίων και συλλογή των απαντήσεων στο Galaxy Hotel.
Ανακαλύψτε τα πλεονεκτήματα που σας παρέχει το CBS Checkin , εξοικονομήστε χρόνο & κόστος επιταχύνοντας την διαδικασία του check-in.
Αποστολή μέσω email
Εκμεταλλευτείτε τις δυνατότητες του Galaxy Hotel και στείλτε το προσωποιημένο email στον πελάτη σας για να κάνει το precheckin.
Online Checkin στην reception
Ο πελάτης μπαίνει στη reception και σκανάροντας ένα qr code ανοίγει το registration form ώστε να πραγματοποιήσει το check in μόνος του.
Site Social Media
Τοποθετήστε το link του online registration form στο site σας, στα social media και όπου αλλού θέλετε γρήγορα και εύκολα.
Now, if the guest leaves the key card in the room, there is no problem. The guest can open the room using their smartphone.
iOS and Android
Hoteza works both on smartphones with iOS and Android operating systems.
Multi-lingual support
Speak in your guest's language. Hoteza supports 68 world languages including even Hindi and Thai.
Easy installation
Guests can easily install Hoteza Mobile by using either an app store, a welcome message link, or by scanning a QR code on the hotel keycard.
Works offline
Most of the Hoteza Mobile services work offline. The application is really fast and works without any download delays.
Rich interactive experience
In-room services, in-room shopping, restaurant reservations, call a taxi, wake up calls, weather forecast, airport live feeds.
Enhancing the
guest experience
and satisfaction
★★★★★5/5
Messaging — is the leading communication method now. More and more guests prefer to write a message or push the button rather than call the Front desk or Concierge service.
This application allows your guests to easily get in touch with the hotel staff whether to contact the general manager, report a problem or leave feedback about their stay.
From your imagination to reality
Hoteza HotPad
A multilingual interactive guest services application designed for room-based tablets.
Any hotel service with just one touch
Guests do not need to download the application: Hoteza HotPad is installed on the hotel’s tablets and is ready to be used immediately.
With one touch, guests can order any service from a taxi and room dinner service to an extra toothbrush and towels.
Multiplatform
Hoteza works on tablets with both iOS and Android operating systems.
Multi-lingual support
Hoteza HotPad supports 68 languages including Hindi and Thai!
Effective communication
Be in touch with your valued guests using promotions, messages, and feedback tools.
Multiple integrations
The application supports integration with PMS, RMS, IPTV, POS.
Room systems
control
Guests are able to control any room systems with their in-room tablet, thus bringing a wow-factor experience.
Generate
new revenue
sources
Share your vision
Advertising possibilities of Hoteza HotPad allow you to increase sales of hotel services and attract commercial partners for additional revenue.
Availability of interactive services offered in the guest’s language and a possibility of real-time editing of content and graphics have a positive effect on RevPAR growth.