Επιλέξτε την λύση που σας ταιριάζει​

Galaxy Enterprise​

Διαμορφώνει, οργανώνει & εξελίσσει το σύνολο των λειτουργιών της σύγχρονης επιχείρησης σας.

Ενισχύει την παραγωγικότητα, μειώνει τα κόστη
& συμβάλλει στην αποτελεσματική λήψη αποφάσεων.

Αντίθετα με άλλα ERP συστήματα,
είναι εξαιρετικά ευέλικτο & προσαρμόσιμο
στις ξεχωριστές ανάγκες της κάθε επιχείρησης. 

Πολυδιάστατα & ενοποιημένα εργαλεία ανάπτυξης

  • Χρηματοοικονομική Διαχείριση
  • Εμπορική Διαχείριση
  • Λογιστική Διαχείριση
  • Διαχείριση Παραγωγής
  • Διαχείριση RF Αποθηκών
  • CRM
  • Προϋπολογισμοί
  • Διαχείριση έργων
  • Service
  • Payroll

Προσαρμόζεται στις ανάγκες της δικής σας επιχείρησης,
Τώρα & στο Μέλλον!

  • Eξελίσσεται
  • Επεκτάσιμο
  • Πολυεταιρικό
  • Πολυγλωσσικό
  • Νομοθετική κάλυψη & συμμόρφωση
  • Ασφάλεια επιχειρηματικών δεδομένων
  • Mobility
  • Cloud Ready

Κατανοητά επιχειρηματικά δεδομένα για στοχευμένες αποφάσεις

  • 100+ ενσωματωμένα Reports & Dashboards
  • Αξιοποιήση των προκλήσεων
  • Επιχειρηματική Ευφυία (Β.Ι.)
  • Analytics & KPI’s
  • Data Mining
  • OLAP Reports
  • Dynamic Views
  • 2D – Geo Maps
  • Δια δραστικά Dashboards
 

Μπορείτε να το συνδυάσετε

Mircosoft Power BI

Acronis Cloud Backup

Pylon ERP

Το PYLON ERP είναι λογισμικό διαχείρισης λειτουργιών που επιτρέπει σε μία επιχείρηση μέσω της αυτοματοποίησης διαδικασιών, υπηρεσιών και πόρων να επιτυγχάνει βέλτιστα αποτελέσματα και ορθές διοικητικές αποφάσεις.

Το PYLON ERP ενσωματώνει σε μια ενιαία βάση δεδομένων όλες τις λειτουργίες μιας επιχείρησης όπως:

  • Αποθήκη
  • Αγορές
  • Παραγωγή
  • CRM
  • Πωλήσεις
  • Financial & Accounting
  • Supply Chain Management
  • Εξυπηρέτηση

HYBRID

H πρόσβαση στη πληροφόρηση, καθώς και η επεξεργασία των δεδομένων μπορεί να γίνει από desktop client, web explorer και από Mobile Applications (Android / iOS) με ταχύτερη ανάπτυξη της επιχειρηματικής ανάγκης σε ένα περιβάλλον με ταυτόχρονη διάθεσή του σε διαφορετικά περιβάλλοντα λειτουργίας.

WAREHOUSE MANAGEMENT SYSTEM

Πλήρης παρακολούθηση φυσικών αποθηκών με πραγματοποίηση Φυσικής Απογραφής πολλαπλών σεναρίων, καταγραφή θέσεων αποθήκευσης και μετακίνησης των ειδών με αυτόματη δημιουργία παραστατικών, έλεγχος και διαχείριση Παραλαβών – Αποστολών (picking / packing) με καταγραφή και παρακολούθηση των όποιων διαφορών. Επιπλέον δυνατότητα επικοινωνίας του ERP με mobile devices σε online & offline mode.

ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΔΙΧΩΣ ΟΡΙΑ

Εξοικονόμηση χρόνου μέσα από ένα χρηστικό περιβάλλον εργασίας δεχόμενο παραμετροποιήσεις και με δυνατότητα εξατομίκευσης χωρίς όρια. Η προσθήκη πεδίων, ο σχεδιασμός οθονών και φορμών καθώς και η προσαρμογή του workflow στο επιθυμητό επιχειρηματικό μοντέλο, δημιουργούνται εύκολα και απεικονίζονται σε μία οθόνη

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ

Σύνδεση στο διαδίκτυο και παρακολούθηση της επιχείρησης από οποιαδήποτε συσκευή, οποιαδήποτε στιγμή. Ευέλικτο monitoring όλων των διαδικασιών με την λειτουργία της εφαρμογής σε Cloud περιβάλλον.

ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΣΤΙΓΜΗ

Σύνδεση στο διαδίκτυο και παρακολούθηση της επιχείρησης από οποιαδήποτε συσκευή, οποιαδήποτε στιγμή. Ευέλικτο monitoring όλων των διαδικασιών με την λειτουργία της εφαρμογής σε Cloud περιβάλλον.

MOBILE ORDER

Δυνατότητα καταχώρησης παραγγελιών πελατών, παραστατικών εισπράξεων, και ενέργειες CRM σε tablet χωρίς να απαιτείται η συνεχής επικοινωνία του tablet με τον application server του Pylon.

Epsilon Smart

Η Web εφαρμογή έκδοσης παραστατικών για ελεύθερους επαγγελματίες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις λειτουργεί από υπολογιστή, tablet & smartphone. Διαθέτει ένα ολοκληρωμένο περιβάλλον εμπορικής εφαρμογής (αγορές, πωλήσεις, αποθήκη, εισπράξεις, πληρωμές, crm, calendar) και έχει μοναδικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα την On line σύνδεση με τις λογιστικές εφαρμογές της Εpsilon Net (Εxtra – Ηyper).

Συνδρομές

Επιλέξτε το πρόγραμμα που καλύπτει τις δικές σας ανάγκες

STANDARD EDITION

Για Μικρές Επιχειρήσεις και Ελεύθερους Επαγγελματίες με διαχείριση Εσόδων Εξόδων
10 ανά μήνα με ετήσια συνδρομή
  • Έκδοση Αποδείξεων Παροχής Υπηρεσιών
  • Έκδοση Ηλεκτρονικών Τιμολογίων Παροχής Υπηρεσιών και Αποστολή με e-mail
  • Διαχείριση Πελατών - Προμηθευτών
  • Διαχείριση Υπηρεσιών
  • Καρτέλες Έργων - Αξιογράφων - Τραπεζικών Λογαριασμών
  • Εισπράξεις - Πληρωμές
  • Διαχείριση Έργων
  • Διαχείριση Αξιογράφων - Πιστωτικών Καρτών
  • Διαχείριση Εξόδων
  • Εμβάσματα Πελατών - Προμηθευτών
  • CRM | Ημερολόγιο - Ραντεβού - Προγραμματισμός Εισπράξεων
  • Αυτόματη Σύνδεση με το Λογιστικό Γραφείο
  • Αυτόματη Σύνδεση με την πλατφόρμα myData της Α.Α.Δ.Ε.
  • 2 Προεπιλεγμένοι χρήστες
  • 1 χρήστης για το Λογιστικό Γραφείο
  • Διαχείριση Αρχείων (50MB Free)
  • Epsilon Net Fiscal Manager "Τύπου Β"

ADVANCED edition

Ολοκληρωμένο Κύκλωμα Παραστατικών και παρακολούθηση Αποθήκης
15 ανά μήνα με ετήσια συνδρομή
  • Έκδοση Αποδείξεων Παροχής Υπηρεσιών
  • Έκδοση Ηλεκτρονικών Τιμολογίων και Αποστολή με e-mail
  • Διαχείριση Πελατών - Προμηθευτών
  • Καρτέλες και Ισοζύγια Πελατών - Υπηρεσιών
  • Καρτέλες Έργων - Αξιογράφων - Τραπεζικών Λογαριασμών
  • Εισπράξεις - Πληρωμές
  • Διαχείριση Εσόδων - Εξόδων
  • Διαχείριση Έργων
  • Διαχείριση Αξιογράφων - Πιστωτικών Καρτών
  • Εμβάσματα Πελατών - Προμηθευτών
  • Καρτέλες ειδών
  • Διαχείριση Πωλήσεων και Αγορών
  • Παρακολούθηση Αποθήκης και Ειδών
  • Εμβάσματα Τραπεζικών Λογαριασμών
  • CRM | Ημερολόγιο - Ραντεβού - Προγραμματισμός Εισπράξεων - Ευκαιρίες Πώλησης - Εργασίες
  • Αυτόματη Σύνδεση με το Λογιστικό Γραφείο
  • Αυτόματη Σύνδεση με την πλατφόρμα myData της Α.Α.Δ.Ε.
  • 2 Προεπιλεγμένοι χρήστες
  • 1 χρήστης για το Λογιστικό Γραφείο
  • Διαχείριση Αρχείων (50MB Free)
  • Epsilon Net Fiscal Manager "Τύπου Β"
  • Γρήγορη Πώληση

Let's Get in Touch

Δηλώστε το ενδιαφέρον σας!

Certified Partners

ΣΙΦΝΟΣ - ΣΕΡΙΦΟΣ
22840 28989

ΚΡΗΤΗ
28151 00100
www.planetit.gr

ΤΗΝΟΣ - ΣΥΡΟΣ
ΜΥΚΟΝΟΣ - ΑΝΔΡΟΣ
22830 21201
www.e-komvos.gr

From your imagination to reality

Hoteza Mobile

Mobile key technology

Now, if the guest leaves the key card in the room,
there is no problem. The guest can open the room using their smartphone.

iOS and Android

Hoteza works both on smartphones with iOS and Android operating systems.

Multi-lingual support

Speak in your guest's language. Hoteza supports 68 world languages including even Hindi and Thai.

Easy installation

Guests can easily install Hoteza Mobile by using either an app store, a welcome message link, or by scanning a QR code on the hotel keycard.

Works offline

Most of the Hoteza Mobile services work offline. The application is really fast and works without any download delays.

Rich interactive experience

In-room services, in-room shopping, restaurant reservations, call a taxi, wake up calls, weather forecast, airport live feeds.

Enhancing the guest experience and satisfaction

5/5
From your imagination to reality

Hoteza HotPad

A multilingual interactive guest services application designed for room-based tablets.

Any hotel service with just one touch

Guests do not need to download the application: Hoteza HotPad is installed on the hotel’s tablets and is ready to be used immediately.

With one touch, guests can order any service from a taxi and room dinner service to an extra toothbrush and towels.

Multiplatform

Hoteza works on tablets with both iOS and Android operating systems.

Multi-lingual support

Hoteza HotPad supports 68 languages including Hindi and Thai!

Effective communication

Be in touch with your valued guests using promotions, messages, and feedback tools.

Multiple integrations

The application supports integration with PMS, RMS, IPTV, POS.

Room systems control

Guests are able to control any room systems with their in-room tablet, thus bringing a wow-factor experience.

Generate new revenue sources

Share your vision

Advertising possibilities of Hoteza HotPad allow you to increase sales of hotel services and attract commercial partners for additional revenue. Availability of interactive services offered in the guest’s language and a possibility of real-time editing of content and graphics have a positive effect on RevPAR growth.