Galaxy Enterprise
Διαμορφώνει, οργανώνει & εξελίσσει το σύνολο των λειτουργιών της σύγχρονης επιχείρησης σας.
Ενισχύει την παραγωγικότητα, μειώνει τα κόστη
& συμβάλλει στην αποτελεσματική λήψη αποφάσεων.
Αντίθετα με άλλα ERP συστήματα,
είναι εξαιρετικά ευέλικτο & προσαρμόσιμο
στις ξεχωριστές ανάγκες της κάθε επιχείρησης.
Πολυδιάστατα & ενοποιημένα εργαλεία ανάπτυξης
- Χρηματοοικονομική Διαχείριση
- Εμπορική Διαχείριση
- Λογιστική Διαχείριση
- Διαχείριση Παραγωγής
- Διαχείριση RF Αποθηκών
- CRM
- Προϋπολογισμοί
- Διαχείριση έργων
- Service
- Payroll
Προσαρμόζεται στις ανάγκες της δικής σας
επιχείρησης,
Τώρα & στο Μέλλον!
- Eξελίσσεται
- Επεκτάσιμο
- Πολυεταιρικό
- Πολυγλωσσικό
- Νομοθετική κάλυψη & συμμόρφωση
- Ασφάλεια επιχειρηματικών δεδομένων
- Mobility
- Cloud Ready
Κατανοητά επιχειρηματικά δεδομένα για στοχευμένες αποφάσεις
- 100+ ενσωματωμένα Reports & Dashboards
- Αξιοποιήση των προκλήσεων
- Επιχειρηματική Ευφυία (Β.Ι.)
- Analytics & KPI’s
- Data Mining
- OLAP Reports
- Dynamic Views
- 2D – Geo Maps
- Δια δραστικά Dashboards
Μπορείτε να το συνδυάσετε
Pylon ERP
Το PYLON ERP είναι λογισμικό διαχείρισης λειτουργιών που επιτρέπει σε μία επιχείρηση μέσω της αυτοματοποίησης διαδικασιών, υπηρεσιών και πόρων να επιτυγχάνει βέλτιστα αποτελέσματα και ορθές διοικητικές αποφάσεις.
Το PYLON ERP ενσωματώνει σε μια ενιαία βάση δεδομένων όλες τις λειτουργίες μιας επιχείρησης όπως:
- Αποθήκη
- Αγορές
- Παραγωγή
- CRM
- Πωλήσεις
- Financial & Accounting
- Supply Chain Management
- Εξυπηρέτηση
HYBRID
H πρόσβαση στη πληροφόρηση, καθώς και η επεξεργασία των δεδομένων μπορεί να γίνει από desktop client, web explorer και από Mobile Applications (Android / iOS) με ταχύτερη ανάπτυξη της επιχειρηματικής ανάγκης σε ένα περιβάλλον με ταυτόχρονη διάθεσή του σε διαφορετικά περιβάλλοντα λειτουργίας.
WAREHOUSE MANAGEMENT SYSTEM
Πλήρης παρακολούθηση φυσικών αποθηκών με πραγματοποίηση Φυσικής Απογραφής πολλαπλών σεναρίων, καταγραφή θέσεων αποθήκευσης και μετακίνησης των ειδών με αυτόματη δημιουργία παραστατικών, έλεγχος και διαχείριση Παραλαβών – Αποστολών (picking / packing) με καταγραφή και παρακολούθηση των όποιων διαφορών. Επιπλέον δυνατότητα επικοινωνίας του ERP με mobile devices σε online & offline mode.
ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΔΙΧΩΣ ΟΡΙΑ
Εξοικονόμηση χρόνου μέσα από ένα χρηστικό περιβάλλον εργασίας δεχόμενο παραμετροποιήσεις και με δυνατότητα εξατομίκευσης χωρίς όρια. Η προσθήκη πεδίων, ο σχεδιασμός οθονών και φορμών καθώς και η προσαρμογή του workflow στο επιθυμητό επιχειρηματικό μοντέλο, δημιουργούνται εύκολα και απεικονίζονται σε μία οθόνη
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ
Σύνδεση στο διαδίκτυο και παρακολούθηση της επιχείρησης από οποιαδήποτε συσκευή, οποιαδήποτε στιγμή. Ευέλικτο monitoring όλων των διαδικασιών με την λειτουργία της εφαρμογής σε Cloud περιβάλλον.
ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΣΤΙΓΜΗ
Σύνδεση στο διαδίκτυο και παρακολούθηση της επιχείρησης από οποιαδήποτε συσκευή, οποιαδήποτε στιγμή. Ευέλικτο monitoring όλων των διαδικασιών με την λειτουργία της εφαρμογής σε Cloud περιβάλλον.
MOBILE ORDER
Δυνατότητα καταχώρησης παραγγελιών πελατών, παραστατικών εισπράξεων, και ενέργειες CRM σε tablet χωρίς να απαιτείται η συνεχής επικοινωνία του tablet με τον application server του Pylon.
Epsilon Smart
Η Web εφαρμογή έκδοσης παραστατικών για ελεύθερους επαγγελματίες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις λειτουργεί από υπολογιστή, tablet & smartphone. Διαθέτει ένα ολοκληρωμένο περιβάλλον εμπορικής εφαρμογής (αγορές, πωλήσεις, αποθήκη, εισπράξεις, πληρωμές, crm, calendar) και έχει μοναδικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα την On line σύνδεση με τις λογιστικές εφαρμογές της Εpsilon Net (Εxtra – Ηyper).
Συνδρομές
Επιλέξτε το πρόγραμμα που καλύπτει τις δικές σας ανάγκες
STANDARD EDITION
Για Μικρές Επιχειρήσεις και Ελεύθερους Επαγγελματίες με διαχείριση Εσόδων Εξόδων-
Έκδοση Αποδείξεων Παροχής Υπηρεσιών
-
Έκδοση Ηλεκτρονικών Τιμολογίων Παροχής Υπηρεσιών και Αποστολή με e-mail
-
Διαχείριση Πελατών - Προμηθευτών
-
Διαχείριση Υπηρεσιών
-
Καρτέλες Έργων - Αξιογράφων - Τραπεζικών Λογαριασμών
-
Εισπράξεις - Πληρωμές
-
Διαχείριση Έργων
-
Διαχείριση Αξιογράφων - Πιστωτικών Καρτών
-
Διαχείριση Εξόδων
-
Εμβάσματα Πελατών - Προμηθευτών
-
CRM | Ημερολόγιο - Ραντεβού - Προγραμματισμός Εισπράξεων
-
Αυτόματη Σύνδεση με το Λογιστικό Γραφείο
-
Αυτόματη Σύνδεση με την πλατφόρμα myData της Α.Α.Δ.Ε.
-
2 Προεπιλεγμένοι χρήστες
-
1 χρήστης για το Λογιστικό Γραφείο
-
Διαχείριση Αρχείων (50MB Free)
-
Epsilon Net Fiscal Manager "Τύπου Β"
ADVANCED edition
Ολοκληρωμένο Κύκλωμα Παραστατικών και παρακολούθηση Αποθήκης-
Έκδοση Αποδείξεων Παροχής Υπηρεσιών
-
Έκδοση Ηλεκτρονικών Τιμολογίων και Αποστολή με e-mail
-
Διαχείριση Πελατών - Προμηθευτών
-
Καρτέλες και Ισοζύγια Πελατών - Υπηρεσιών
-
Καρτέλες Έργων - Αξιογράφων - Τραπεζικών Λογαριασμών
-
Εισπράξεις - Πληρωμές
-
Διαχείριση Εσόδων - Εξόδων
-
Διαχείριση Έργων
-
Διαχείριση Αξιογράφων - Πιστωτικών Καρτών
-
Εμβάσματα Πελατών - Προμηθευτών
-
Καρτέλες ειδών
-
Διαχείριση Πωλήσεων και Αγορών
-
Παρακολούθηση Αποθήκης και Ειδών
-
Εμβάσματα Τραπεζικών Λογαριασμών
-
CRM | Ημερολόγιο - Ραντεβού - Προγραμματισμός Εισπράξεων - Ευκαιρίες Πώλησης - Εργασίες
-
Αυτόματη Σύνδεση με το Λογιστικό Γραφείο
-
Αυτόματη Σύνδεση με την πλατφόρμα myData της Α.Α.Δ.Ε.
-
2 Προεπιλεγμένοι χρήστες
-
1 χρήστης για το Λογιστικό Γραφείο
-
Διαχείριση Αρχείων (50MB Free)
-
Epsilon Net Fiscal Manager "Τύπου Β"
-
Γρήγορη Πώληση